Why So Serious?
Laughs…By: The Joker

2 days till the vote!

On april 25, the poll will be posted! so comment saying why you should be in! the top 2 people will be added! People that will be in the vote: Limpbizkit30.
We need 2 more people! ~Z3

Advertisements

9 Responses to “2 days till the vote!”

  1. u forgot me! lol but no really Ive been here (visiting) way before jan and i have u r2 and macajim on my buddy list… AND cpss and cpf are like brothers man lol

  2. i wanna be part of this site because I care for it and i really want it to keep going. I would more than make a page for every1 i know (probably mostly in 2007) but also the new people I meet so people know that someone new came and be nice to them. also I AM GOING TO MISS YOU GUYS SOOOO MUCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😦 😦 😦 😦 AND LEMY DO U REMEMBER ME AND BUG?

    Judge: Whoa! You are……………………. In! 😉

  3. OMG r u serious?

    Judge: Yes! you’re going to be in the pole! Good luck!

  4. Uhhhh Z tecnically I’am now and still the official owner of Cpfanatic. So I will decide who gets the spot and it’s not going to be so easy cuz only 1 person gets in and there will be an interview. there are 3 ppl…Limpbizkit30, Regneno, and Monkeybug22. The interviews are this saturday on bribble at 12:00 pm PST. (12:00 Pacific) (1:00 Mountain) (2:00 Central) (3:00 Eastern)

    Judge: R2dp is the owner. Plus It’s a fair way. The interveiws are the comments. And you quit, so why are you here?

  5. If time changes need to be made contact me on my e-mail (kerber114@gmail.com)
    and giv me a date and time.

  6. Z, me and macajim will pick, no vote. and macajim, no offense but i will always be the owner thus I created the site

    Zee Three: IT’S THE ONLY FAIR WAY!!!!! You guys Quit. So if you keep commenting it shows you haven’t quit.

  7. Zee. no it isnt… if r2dp created this site, the only fair way would to let him pick. God forbid people vote for a person who only likes to post about random stuff and wants to be in just because theyre bored.

  8. lol so r u we havin a interview on Saturday or not?

  9. ok can u guys like just stop fighting? and r2dp and macajim, can u both come to the meeting i want to have a chance to say goodbye 😦


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: